Powered by Smartsupp

Velký podzimní výprodej dortového zdobení je tady! Připrav se na Vánoce a ušetři až 50 %!

Dortisimo.cz s.r.o.

Prosecká 682/117 190 00, Praha 9
IČ: 24239241
DIČ: CZ24239241

Jak reklamovat

Je potřeba Vámi zakoupené zboží nebo službu reklamovat? Přinášíme doporučený postup pro reklamaci:

  1. Informujte nás ideálně e-mailem na reklamace@dortisimo.cz s předmětem "REKLAMACE a číslo objednávky".
  2. Do přílohy vložte fotografie reklamovaného zboží, ze kterých je zjevný důvod reklamace.
  3. Do přílohy vložte též vyplněný reklamační protokol.
  4. Po obdržení Vaší zprávy Vás budeme brzy kontaktovat o dalším postupu řešení Vaší reklamace.
  5. V případě, že je pro posouzení reklamace nutné nám zboží doručit na adresu dohodnuté provozovny, zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení při přepravě, a doručte nám jej.
  6. Pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad-fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

Jak odstoupit od smlouvy

  1. U nás můžete až do 30 dnů od převzetí zboží zakoupeného v našem e-shopu odstoupit od kupní smlouvy, pokud jste si zboží prohlédli a z jakéhokoli důvodu vám nevyhovuje.
  2. O vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy je potřeba nás informovat e-mailem na reklamace@dortisimo.cz, nebo poštou (spolu s vráceným zbožím). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (ve výši nejlevnějšího dodání, které nabízíme). Platbu vrátíme až po obdržení vráceného nepoužitého zboží.
  4. Při odstoupení od smlouvy ponesete pouze náklady spojené s vrácením zboží a odpovídáte pouze za snížení hodnoty tohoto zboží, pokud jste s ním nakládali jinak, než bylo nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  5. Při vrácení zboží myslete na to, že se zásilkami bývá při přepravě hrubě manipulováno. Zabalte zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození.

Důležité dokumenty a formuláře

přihlaste se k našemu
NEWSLETTERU
Chcete dostávat novinky, akce a další informace přímo do emailu?
Přihlašte se k odběru.